Saku Päevakeskuse klient on keskuses pakutavate teenuste kasutaja.
Kliendina on mul õigus:
-
Vastastikusele austusele ja lugupidamisele;
-
Olla teistega võrdselt koheldud sõltumata soost, rahvusest, rassist, nahavärvusest, keelest, usutunnistusest, poliitilistest või muudest veendumustest, sotsiaalsest päritolust, varanduslikust seisust, sünni- või muust seisundist;
-
Saada teavet päevakeskusest, selle teenustest, tegevustest ja tulemustest;
-
Saada päevakeskusest kvaliteetseid teenuseid;
-
Tutvuda teenuse osutamisega seotud dokumentidega;
-
Olla kaasatud teenuse osutamise kogu protsessi (näiteks tegevusplaani koostamine, tegevuste elluviimine, hindamine) ja mind puudutavate otsuste vastuvõtmisesse;
-
Osaleda päevakeskuses minule suunatud üritustel;
-
Tunda end päevakeskuses turvaliselt;
-
Tutvuda päevakeskuses koostatud minuga seotud dokumentidega;
-
Teavitada töötajat minuga seotud olulisest infost (sh tõsised terviseprobleemid);
-
Teha ettepanekuid päevakeskuse töö paremaks korraldamiseks;
-
Mind puudutavate isikuandmete konfidentsiaalsusele.
Kliendina on mul kohustus järgida põhimõtteid:
-
Anda enda kohta teenuse osutamiseks vajalikke tõeseid andmeid ning teatada, kui need muutuvad;
-
Olen viisakas, sõbralik, lugupidav ja heatahtlik töötajate ning teiste klientide vastu;
-
Pean kinni oma kokkulepetest päevakeskusega, muutustest teavitan töötajat;
-
Hoian päevakeskuse ruumides korda ja puhtust;
-
Päevakeskuse vahendite kasutamiseks palun luba töötajalt ning vastutan mulle usaldatud esemete korrasoleku eest;
-
Üleriided ja välisjalatsid jätan garderoobi;
-
Isiklike väärtuslike asjade eest vastutan ise;
-
Ohtu märgates teavitan koheselt päevakeskuse töötajat;
-
Ei too päevakeskusesse sobimatuid või ohtlikke esemeid;
-
Kui segan oma käitumisega teisi või ei täida eelnevaid kokkuleppeid, siis pean töötaja korraldusel koheselt päevakeskusest lahkuma.