Tagame kliendikeskse teenindamise ning suhtleme klientide, kolleegide ja avalikkusega ausalt, eelarvamusteta ja väärikalt, kooskõlas heade kommete ja tavadega ning kutse-eetika nõuetega.
Edendame kliendi iseseisvat toimetulekut, jõustame teda ning ei tee tema eest ära midagi, millega inimene ise toime tuleb.
Nõustame klienti tema elu puudutavate otsuste tegemisel, suuname teda delikaatselt arukatele otsustele, selgitame kliendile erinevate valikuvõimaluste eeliseid, puudusi ja tagajärgi, et klient võiks teha oma olukorras parima valiku.
Tunnustame ja austame kliendi isiklikke eesmärke, vastutust ja kodanikuõigusi, mis vastavad tema suutlikkusele ja pädevusele.
Tegutseme kliendi tahte vastaselt vaid siis, kui see on vältimatu tagamaks kliendi, tema lähedaste või teiste inimeste turvalisust ja kaitset.
Ei ületa klienditöös professionaalse suhtlemise piire ning lähtume töös kliendiga oma pädevuse ja kompetentsuse piiridest, sh ei anna lubadusi ega loo ootusi, mida ei suuda täita.
Ei kasuta oma professionaalseid suhteid klientidega isikliku kasu nimel.
Aktsepteerime kliendi õigust privaatsusele ja konfidentsiaalsusele.
Kogume kliendi kohta vaid seda informatsiooni, mis on tema abistamiseks vajalik ning selgitame kliendile tema kohta kogutud informatsiooni talletamise ja kasutamise põhimõtteid.
Kui töötaja kahtleb, missugust käitumisviisi valida, pöördub ta nõu saamiseks kogenenuma kolleegi poole.
Märkame eetikareeglite vastu eksimist ning reageerime sellele märku andes või pöördudes päevakeskuse juhataja poole.